AnakSuhaemi


For You !

Assalamualaikum.. Selamat datang ke BlogFly yang tak berapa nak terbang ni. Sila jaga tangan anda yang sesekali suka sangat nak copyFly copyFly watever benda. No no no jangan buat di sini.. Minta kebenaran dulu :D

layan~ Post lagu 4



Monday, November 7, 2011 | 10:24 AM | 0 ♥
Assalamualaikom. .

Pada masa terluang ini, CY telah mengidam nak buat post lagu yang kali ke-4. hehe Bukan mengidam benda laen tau, cuma mengidam nak buat post lagu je oke?

Ungu
Dirimu Satu


I will always love you kekasihku
Dalam hidupku hanya dirimu satu
I will always need you cintaku
Selamanya takkan pernah terganti

Ku mau menjadi yang terakhir untukmu
Ku mau menjadi mimpi indahmu

Cintai aku dengan hatimu
seperti aku mencintaimu
Sayangi aku dengan kasihmu
Seperti aku menyayangimu
I will be the last for you
And you will be the last for me

I will always love you kekasihku
Dalam hidupku hanya dirimu satu

Ku mau menjadi yang terakhir untukmu
Ku mau menjadu mimpi indahmu

Cintai aku dengan hatimu
Seperti aku mencintaimu
Sayangi aku dengan kasihmu
Seperti aku menyayangimu
I will be the last for you
And you will be the last for me


Ada Band
Tentang Seseorang




Teruntukmu hatiku
Ingin ku bersuara
Merangkai semua tanya
Imaji yang terlintas
Berjalan pada satu
Tanya s'lalu menggangguku
Seseorang, itukah dirimu kasih
Kepada yang tercinta
Inginnya ku mengeluh
Semua resahi diri
Mencari jawab pasti


#
Akankah, seseorang
Yang ku impikan 'kan hadir
Raut halus
Menyelimuti jantungku


reff
Cinta hanyalah cinta
Hidup dan mati untukmu
Mungkinkah semua tanya
Kau yang jawab
Dan tentang seseorang
Itu pula dirimu
Ku bersumpah akan mencinta


reff


reff

Kalo ada masa lagi nanti, cy akan buat lagi oke? byebye

Labels:



|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee