AnakSuhaemi


For You !

Assalamualaikum.. Selamat datang ke BlogFly yang tak berapa nak terbang ni. Sila jaga tangan anda yang sesekali suka sangat nak copyFly copyFly watever benda. No no no jangan buat di sini.. Minta kebenaran dulu :D

Tahniah MALAYSIA!!!!



Tuesday, November 22, 2011 | 1:42 AM | 0 ♥
Assalamualaikom, ,

Harimau Muda VS Garuda Muda
Aq di sini mahu bersorak kuat-kuat MALAYSIA BOLEHH!!!! MALAYSIA BOLEH!!!! MALAYSIA BOLEHH!!!! Sangat terharu rasanya apabila pasukan bola sepak negara telah menjadi Juara pada tahun ini. Tidak sia-sia aq berjuang sorang-sorang di rumah berpenat lelah menjerit terlolong malam-malam untuk menyokong  skuad "Harimau Muda" kerana semua orang yang kat dalam rumah ni semua sokong "Garuda Muda". 

Diorang kata aq pengkhianat, padahal diorang tu pengkhianat sebab sokong Indonesia. Hello, aq setia pada yang satu oke iaitu Malaysia walaupon aq berketurunan Indonesia. Lantak korang laa nak kata apa pon yang penting negara iaitu tanah air aku Malaysia sudah menang menjadi Juara dalam perlawanan Bola Sepak Sea Games 2011.

Walaupon tadi masa perlawanan sedang berjalan, ada babak sedih telah berlaku di rumah kerana aq telah _____, aq pon tak tahu nape je tiba-tiba sedih. Aq ingat tak bole menang sebab masa tu Indonesia telah dapat banyak mata tapi tak dikira. Bila Indon gol jea mula laa keluarga aq datang kat aq sambil menjerit GOLLLL!!!! Mana tak tension kan? 

TAHNIAH!!

Garuda diterkam Harimau
Tapi, Alhamdulillah pada saat-saat akhir setiap pasukan diberi peluang melakukan penalti sebanyak 5x. Akhirnya, berakhir sudah penantian Malaysia untuk menjadi Juara kerana kali terakhir Malaysia berjaya mempertahankan gelaran bola sepak secara berturut-turut di Jakarta pada tahun 1979 kalau tak silap aq laa ketika menewaskan Indonesia 1-0 hasil jaringan Allahyarham Datuk Mokhtar Dahari.

Oke sampai di sini saja . Aq harap pasukan Bola Sepak Malaysia iaitu Harimau Muda dapat menaikkan lagi nama Malaysia. Jangan berputos asa! byebye

Labels:



|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee