AnakSuhaemi


For You !

Assalamualaikum.. Selamat datang ke BlogFly yang tak berapa nak terbang ni. Sila jaga tangan anda yang sesekali suka sangat nak copyFly copyFly watever benda. No no no jangan buat di sini.. Minta kebenaran dulu :D

Malang Bagiku, mungkin Hikmah



Wednesday, November 30, 2011 | 8:25 PM | 0 ♥
Assalamualaikom,

Di sini aku nak cakap pasal hal yang berlaku pada diri aku. Korang nak tahu tak? Apa, taknak? Ader aku kesah? hehe Takde ahh, aku peduli apa, bukannya korang baca pon post aku ni. Jadi, aku tak kira korang baca ke tak, aku nak jugak buat post ni.

Malang bagiku sebab ada 2 perkara yang terjadi. Mula-mula, korang ingat lagi tak duit RM100 yang kerajaan bagi tu? Alaa~ duit yang untuk perbelanjaan sekolah untuk tahun depan tula. Dah ingat kan? Korang tahu tak apa yang terjadi? .......................!!!!!!!!!!!!!!HILANG!!!!!!!!!!!!!................

Aku dah takut dah sekarang, takut bapak aku tahu duit tu dah hilang. Apa aku nak jawab haa nanti? Setahu aku laa, duit tu aku simpan dalam kocek seluar track aku, tapi tadi aku check takde laa plak. Mungkin salah aku jugak laa kot sebab tak simpan elok-elok duit tu kat tempat yang selamat.



Yang keduanya plak, kipas meja bilik aku sudah tidak stabil seperti biasa lagi dah. Korang tahu tak kenapa? Sebab kipas dalam tempat dia berpusing tu kan ada tiga kan. Salah satunya dah patah separuh. whoaaa!! Ganas betol kan? Tapi, kipas tu boleh berpusing lagi cuma tak betol jea sebab kepala dia asyik bergoyang-goyang macam orang mabuk.

Mungkin hikmah sebab apa yang sudah berlaku ke atas aku tu mesti ada hikmahnya kan? Tak kiralaa hikmah itu positif atau pon negatif. Allah tidak pernah memberikan sesuatu dugaan itu kepada hambanya yang tidak berupaya untuk menanggungnya. Wahh! Dah macam ustazah aku ni kan? hehe

Labels:



|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee