AnakSuhaemi


For You !

Assalamualaikum.. Selamat datang ke BlogFly yang tak berapa nak terbang ni. Sila jaga tangan anda yang sesekali suka sangat nak copyFly copyFly watever benda. No no no jangan buat di sini.. Minta kebenaran dulu :D

Ishh, betol laa tu~



Wednesday, December 21, 2011 | 10:53 AM | 0 ♥
Assalamualaikom. .
Ishh, betol ke apa yang akak aku katakan tu haa? Kalau macam tu nanti 27.11 masa untuk budak-budak form2 n 3 beli buku sekolah yang aku plak sebok pulangkan buku pinjaman untuk tahun depan. Lepastu terpaksa uruskan masalah tu sendiri.

Aku nak pergi dengan sape? Akak aku nak temankan ke pergi sekolah? Macam mana dengan kawan-kawan aku yang laen? Nak diorang tahu ke yang aku ni nak pindah? Kalau tak bagitahu nanti diorang marah plak. Kalau bagitahu plak, mesti diorang kata jangan.

Alaa~ nanti diorang tahu jugak yang aku nak pindah kan? Aku tahu nanti diorang tahu masa naik sekolah 3.1.12. Kalau aku takde nanti, paham-paham jela yer? Ahh, susah betol kan bila nak pindah nii? Lebih baik aku rahsiakan jea masalah ni daripada diorang.

Kalau diorang dah tahu, nak buat macam mane, memang dah nasib. hehe Apalagi, mintak hadiah laa kan daripada diorang. Haha <--- jahat | Malas betol la nak datang sekolah pulangkan buku tu pastu kena bagitahu cikgu yang aku nak pindah.


Aq bukannya tahu nak uruskan pasal pindah-pindah nii. Ehh, akak aku pon kena pindah jugaklaa. Mestilah dia pergi sekolah dengan aku kan nanti? Nanti mesti cikgu tanya aku pindah sekolah mana? Aku pun tak tahu nak cakap. Keluarga aku nak pindah Kota Tinggi.

Ko tahu tak Desaru? Dekat-dekat situlah bapak aku kata nak pindah. Then, dia suruh aku dan akak aku sekolah kat SMKBP. Aku nak sekolah yang lain. Urghh~ aku tak suka laaa. Aku takut jea nanti takde kawan nak kawan kat sekolah tu. Aku bukannya pandai bergaul sangat dengan orang yang aku tak kenal ni.

Kalau aku, aku biarkan orang tu layan aku dulu baru aku layan dia balik. Masa untuk aku sesuaikan diri kat tempat baru mesti lama. Yang paling aku tak suka, Bapak aku suruh aku masok asrama nanti kat sana. Aku tak nak masok asrama lagi laa!!!!!! Tak sanggup!!!

Walaumacam mana pon aku tetap kena pergi jugak laa kawan. Kalau aku tak pergi, aku nak dudok dengan sape kat Segamat ni? Nenek aku? Tak mungkin laa sebab nanti aku nak naik ape pergi sekolah? Dahlaa susah ulang-alik. Jauh plak tu.

Okelaa, nanti lepas dah uruskan masalah kat sekolah tu aku sambung cakap pasal ni oke. Kat sini tak boleh laa bagitahu lebih lanjut kan? Belum sure lagi oke? Insya'allah kalau sempat aku buat taw? byebye


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee