AnakSuhaemi


For You !

Assalamualaikum.. Selamat datang ke BlogFly yang tak berapa nak terbang ni. Sila jaga tangan anda yang sesekali suka sangat nak copyFly copyFly watever benda. No no no jangan buat di sini.. Minta kebenaran dulu :D

BlogFly ;)



Wednesday, November 21, 2012 | 6:07 PM | 0 ♥
Assalamualaikum... Haii *lambai tangan* :D   Sekali lagi kita berjumpa dalam BlogFly yang tak berapa mahir nak fly nii.. Hari nii aku nak cakap pasal this My BlogFly maa..

Cantik tak cantik takk ? Berkurun sudah aku tak update last last bila bukak je dah penuh dengan anai anai perosakk.. Cehwahh ! :D Gelak sikit gelak sikit..  N then naik rimas dah aku tengok blog nii sebab itu laa aku tukar semuanya.. Yaa, semuanya !

See header aku amacam, Cantikk tak? Bagi aku cantikk laa sebab baru nak pandai buat header macam orang lain kan.. Yela aku tak macam korang.. Ahahahaha Tapi kann aku terasa macam budak budak tadika plak sebab ada gambar awan awan laa segala bagai.. Korang tak rasa ke?


ini header yang 1

Header ke-2

See? Aku tahu cantikk takyah nak gosip sangat laa.. Hahaha  Cerita lain, ada dengar orang nyanyi tak.. Korang tahu sape, kawan aku laa Adele nama dia.. Bhaahaha  Cehh, takde maknanya dia jadi kawan aku.. Aku cuma suka lagu dia jea sebab lagu ni mengingatkan aku pada seseorang iaituu Exxxxxx aku...

*ulang suara* Exxxxxxx aku.. Nak tahu Exxxxxxx aku sape? Takyah tahu laa sebab dah berkurun lama aku ditinggalkan si Dia.. Tapi aku tetap menunggu dia bak lagu Nikita Willy 

Ku akan menantiMeski harus penantian panjangKu akan tetap setia menunggumuKu tahu kau hanya untukku
Walau badai menerpaCintaku takkan ku lepasBerikan kesempatan untuk membuktikanKu mampu menjadi yang terbaikDan masih menjadi yang terbaik

tuu Cehwahh, jiwang moden pulak aku petang petang macam nii.. Biasalah suara aku kan sedap untuk dialunkan.. Wakaka  Okeyy okeyy berbalik kepada this BlogFly, aku nak edit balik ! Sonok tak sonok tak..  Kalau korang nak tahu macam mana blog aku yang akan datang.. Tunggu~ 

Flying 4 U.. Mmmuahh




|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee