AnakSuhaemi


For You !

Assalamualaikum.. Selamat datang ke BlogFly yang tak berapa nak terbang ni. Sila jaga tangan anda yang sesekali suka sangat nak copyFly copyFly watever benda. No no no jangan buat di sini.. Minta kebenaran dulu :D

BlogFly -2-



Friday, November 23, 2012 | 9:43 AM | 0 ♥
          Assalamualaikum pembaca pembaca sekaliann dan Selamat Pagi saya ucapkan kepada kamu ! Anda berada di tempat yang betul takdanya tekan pergi blog lain sebab aku dah ubah balik BlogFly nii.. Itupun aku masih tak puas hati lagi tau .. Yela, aku pun manusia biasa jugak ada yang puas ada yang tidak..

Pliss ambil perhatiann, My BlogFly nii belum siap lagi tau so kalau ada tak puas hati ke ape sila ke ruang Shout aku yang aku panggil BooM ! Silakan laa tinggalkan url blog korang ape kejadahnya kalau nak jerit jerit kat situ pun takpe aku izinkan asalkan lepas korang jerit nanti korang masih warass.. Bhahaha

Oppss, aku belum tanya lagi kat korang dah baca yang kat tepi tuu ke belum haa? Kalau belum dipersilakan baca dulu yerr dah tajuk pun For You! See that Header kat atas tuu? Precious Smile kononnya~ Kalau ada masa nanti aku tuka..

See kat Tab korang tuu, perkataan apa? Yess, AnakSuhaemi.. Kenapa? Sebab aku anak kepada bapak aku yang bernama Suhaemi laa.. Jangan tanya soalan yang tak munasabah boleh tak.. Kalau nak tanya jugak pegi ke ruang komen entry ni tak pun pegi kat BooM !

Akhir bicara, kalau korang nak tahu aku dengan lebih dekat rajin rajin laa baca BlogFly aku ni eaa.. Aku kalau dah rimas dengan BlogFly nii aku akan selalu tukar Template dia or BlogSkin or watever laa biar aku sentiasa bertenaga untuk menulis... Kalau nak tuka macam aku korang tekan Blogskins :D ..

Byebye 4 U !



|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee